[את החלומות מעדיפה לשמור למציאות]

יום חמישי, 7 ביולי 2011

פרויקטנט

יש לי פרויקטנט חדש שקודח. כל אימייל שלו הוא באורך הגלות. אני עונה לו בקיצור בתקווה שילמד את אומנות התמצות, אבל לא נראה לי שהוא קולט. לפניו היו לי שתי פרוייקטנטיות. הן דיברו מעט ועשו הרבה. אולי זה עניין מגדרי שפספסתי. אני מחבבת פרוייקטנטים באופן כללי, הם צעירים ונלהבים והם שואלים הרבה שאלות תמימות בדקה אחת. הם גם אומרים משפטים מתוקים כמו לא-איכפת-לי-כמה-שעות-זה-יקח-אני-אעבוד-עד-שיהיו-תוצאות. אני מחלקת להם נקודות אקדמיות והם חוקרים את השאלות שאין לי חשק בשבילן. כולנו שמחים בסוף. הם גם מסכמים נורא יפה ויש הרבה דקות ביממה, אך מוטב ילדים שלא נדבר על פרוייקטנטים, אלא נדבר על חיות שעשועים שהן קטנות יותר ומשמחות יותר*








*מתוך חזירי הים / לודביק ואצוליק

2 תגובות:

יעלילה אמר/ה...

אני חושבת שבזכותך קראתי את חזירי הים, שהיה חזק ביותר. באותו זמן גם היו לנו חזירי ים וזה היה נחמד :)

דורה אמר/ה...

ואני קראתי את חזירי הים בזכות תום :)