[את החלומות מעדיפה לשמור למציאות]

יום שני, 18 ביולי 2011

אפילוג

היום משתפר. לא ניתן להכריז על התקדמות של ממש, אבל עזר כשקראתי לועדה אתמול באוזני המנחה שלי "טראומה". זה שהוא אוטיסט לא אומר שאני צריכה לחסוך ממנו את הרגשות שלי. לפעמים הוא אפילו מפתיע, כמו למשל כשהוא מסכים איתי בעניין אגרסיביות היתר שליותה את הועדה. משונה, כל הדוקטוראט שלי הוא על אגרסיביות, ונפלא עוד יותר שנקודת המוצא היא חברתיות. המקור והסימפטום. אני צריכה להזכיר לעצמי שאחרי הכל מדובר באדם אחד מתוך ארבעה שלפחות שניים מהאחרים גינו את התנהגותו ושאחרי הכל האישור המיוחל לכתיבת העבודה ינתן גם ינתן. עזר קצת לדבר עם אנשים אתמול. אני צריכה יותר לנסות את העניין של לבכות באוזני אנשים ולא להיבהל מהבהלה שלהם. עזר גם להטביע את יגוני באלכוהול וללהג על הדברים החשובים באמת. עזר גם להגיד לגיל היום בבוקר לא לשאול אותי על הועדה אתמול כי אני תכף אתחיל לבכות שוב ולא להתרגש מזה שהוא ציין, כמעט ביובש, את כבר בוכה. אני באמת צריכה לעשות את זה יותר.

2 תגובות:

רנני אמר/ה...

נשמע מבאס שחבל על הזמן. מבאס, אבל כתבת יפה. גם אני מכירה את הבכי הזה עם הדמעות שמתאפקות ואז פורצות. אבל שמחתי כשכתבת שהיום השתפר.
ורציתי להגיד לך שהכל יהיה בסדר, עוד רגע מגיעים, אבל אני לא יודעת לאן את רוצה להגיע :) אבל יהיה בסדר, את יודעת? :) לי נראה שאת מתקדמת יפה. הנה, עברת את הועדה, התגברת על ההוא. מתקדמת יפה :)
והפתעת אותי עם הדוקטוראט על אגרסיביות. מסיפורי המעבדה חשבתי שאת בענייני חימיה או פיזיקה :) אין לי מושג מה הולך במעבדה שלך :)

דורה אמר/ה...

להגיע רחוק? תודה על העידוד :)
מה עם גם כימיה וגם אגרסיביות? עכשיו אני מצטערת שלא אמרתי לאדיוט שאנחנו אמנם עוסקים באגרסיביות אבל לא מוכרחים להדגים.