[את החלומות מעדיפה לשמור למציאות]

יום שני, 15 באוגוסט 2011

down down the rabbit hole

ג. מסמס לי האם הוא יכול להגיע ולנסות לשדל אותי. לשדל למה? אני תוהה ועונה שחשבתי לשחק אותה הארד טו גט ובסוף להסכים. אני מחייכת כשאני מסמסת, משתפת פעולה עם הפלירטוט. הוא שואל מה הוא צריך להביא איתו כדי שאשתכנע ופתאום המגדל קורס. אני לא יודעת למה, אבל נגמר לי באמצע, רגע לפני שנהיה ממשי. אני עונה שיתחיל בלהביא לי את הקבצים. אחרי הכל אנחנו מדברים על עבודה מדעית שאני צריכה להחליט האם לקחת בה חלק או לא. על הסאב טקסט אנחנו לא מדברים עדיין. הסימוס גווע אחרי עוד שניים שלושה סמסים שמהדקים את חגורת הצוואר שלי עוד קצת. לרגע נדמה לי שזה רק אני והסאבוקסט, שאין שם אף אחד באמת. כשהוא מגיע אני מצליחה לשכנע אותו שהוא לא זקוק לעזרתי, אני לא מתקשה לעשות זאת, הקרקע כבר כמעט מוכנה. הוא אומר שאני לא עוזרת לו, אני שואלת על מה אנחנו בדיוק מדברים, ורגע לפני שהוא עונה, מציינת שהחיים קשים. ושונאת את עצמי.

אין תגובות: