[את החלומות מעדיפה לשמור למציאות]

יום שבת, 15 באוקטובר 2011

לא ידעתי מה עושים בתוך דממה*

יום שישי אחת בלילה. אני קמה אחרי שינה ארוכה, מתקלחת, מכינה קפה, אוכלת קורנפלקס. אחד מהימים האלו שלמציאות אין בהם דריסת רגל. אני שותה את הקפה ומתענגת על קרני שמש דמיוניות. שוב נתקעתי עם הכתיבה. גם עם אנשים. כשנתקעים אז נתקעים. לא במקרה נרשמתי לאיזו אפליקציית היכרויות בפייסבוק. אף פעם לא עשיתי את זה, נראה לי כל כך מוזר. אני מקבלת הודעות ומשקיפה בהן כמתבוננת, כאילו לא לי הן נשלחו. אני מקמצת במילים על עצמי. מיהם כל האנשים האלו שהבאת. מישהו שלח הודעה וכתב "בחור רציני לשם שינוי". מה לי ולבחורים רציניים. אני מנסה לפרוץ את המעגל של בני זוג שנשלפים מהרדיוס הקרוב, אבל אני בכלל לא בטוחה שאני מעוניינת באחד כזה, ואני לא יכולה לענות לאף אחד ששולח הודעה, כל ההתפשטות הוירטואלית הזאת זרה לי, אני מרגישה שאני מרמה אותם. אולי אני צריכהלכתוב להם - שלום, קוראים לי דורה ואני בחורה לא רצינית לשם שינוי.


*מוניקה סקס

2 תגובות:

רנני אמר/ה...

גם אני קמה לפעמים באמצע הלילה לכמה שעות. אתמול הייתי ערה בין שתיים לחמש. זה באמת הזוי. בהצלחה עם הפייס. חברה שלי פגשה משם מישהו והם יצאו כמה חודשים.
דרך אגב כתבתי תגובה למטה והוא סימן לי שהוא יודיע לי על תגובה לתגובה שזה נחמד. את יודעת אם יש דרך עכשיו לקבל הודעות על פוסטים? זה יהיה נחמד :)

דורותי אמר/ה...

אני קטנת אמונה ותמיד מעדיפה את האופציה להכיר אנשים במעגלים הטבעיים שלי. כן אני יודעת, זה נאיבי :)
זאת פלטפורמה ידידותית למשתמש אבל לא נורא ידידותית לקורא. האופציה המועדפת עלי היא תמיד הרידר (המקבילה ל-RSS היא "אטום" והקישור מופיעה למטה) אפשר גם להירשם כמנוי אבל אני לא סגורה לגבי האנונימיות של זה ועוד לא מצאתי את הכפתור ששולח את התגובה שלי לאדם שהגיב. במקום זה נוצרת שרשרת כרונולוגית חסרת הגיון... מצד שלישי, אין פה סטוקרים!