[את החלומות מעדיפה לשמור למציאות]

יום שלישי, 3 בינואר 2012

אלף כותב אני רוצה לישון איתך כל הימים. אני רוצה להיות שלך. אין לי תובנות אחרות. והלב נחמץ. ואחר כך נמחץ תחת גלגלי משאית הדילמות ואז נאטם. לרגע היה נדמה לי שאני לא רוצה את האיש הזה יותר בחיי ובטבלה שערכתי בעיני רוחי היו לי הרבה סיבות טובות. אלא שאז מישהו משנה את כללי המשחק וגורם לי להרגיש כמו עלה ברוח. הייתי רוצה שיהיה ברור יותר, שלשם שינוי העולם יצבע בצבעים עזים של שחור ולבן, כועסים ונחרצים ככל שיהיו, בלי השמיכה האפרורית שמכסה אותו. גלי אומרת לי האינסטינקטים הראשונים שלך תמיד נכונים, אל תשני את דעתך. איילת אומרת לכל דבר יש שני צדדים. ג. אומר במקומך הייתי עושה את אותו הדבר ולא מסתכל לאחור, ר. אומרת, עזבי אותך, לא חייבים להחליט, בואי לשתות בירה, איתי מציע חיבוק ואומר, לא יודע, לא יודע וש. מקשיב בעיון ואחר כך אומר, התמכרתי לחווה בפייסבוק. איתי וש. מכירים. גלי ואיילת מכירות. שתיהן מכירות גם את ר. איילת מכירה גם את ג. פעם הפגשתי בין ש. לר. היה מעניין. איש איש והנרטיב שלו, ואני עם שלי, כי מה שלא יקרה, העולם כבר השתנה.

אין תגובות: