[את החלומות מעדיפה לשמור למציאות]

יום חמישי, 8 במרץ 2012

מניסיון טוען ש / לא קשה בכלל ל / התבטל

אנשים מחופשים מרשים לעצמם מידת חופש נרחבת יותר מזו של אנשים לא מחופשים. ביחד עם העובדה שחופש זה דבר נעים אפשר להבין מדוע אנשים מחופשים רוב הזמן. זה יכול להסביר גם למה למשל התנשקתי עם זר גמור במסיבה (המצוינת) אתמול. אני חושבת שקראו לו אלכס ואו שהוא נישק מעולה או שהייתי שיכורה מאוד. כך או כך זה היה נעים. במחשבה מאוחרת יותר ומעט יותר צלולה, זה היה אפילו נעים מאוד. הידיים שלו היו במקום הנכון והוא זז נכון ונישק נכון והיה לו מבט נעים. גברים שרוקדים מפעילים אצלי נוירונים שלא ידעתי על קיומם. אחר כך הוא ביקש את המספר שלי, צחקתי ושאלתי בשביל מה, הוא היה נראה לי כמו לא יותר מבן 25, אבל הוא היה בן 28 אז נתתי את המספר והלכתי הביתה, משועשעת ושמחה. בינתיים, אני מתפתה לדייט השלישי עם האיש ללא אות. יום הולדת שמח לי.

אין תגובות: