[את החלומות מעדיפה לשמור למציאות]

יום שישי, 9 במרץ 2012

תופר בגדים לערב חג*

סימסתי לאלף. תשוקתי וזה. גם אני, הוא ענה, ואחר כך סימס בואי-לישון-איתי. במקום זה יצאתי לעוד דייט עם האיש-ללא-אות והיה יותר טוב מהפעם האחרונה, מסוג הנעימות שאנשים נורמלים משרים. האישללאות הוא ההפך הגמור של אלף, מלא בשמחת מים ובאופטימיות. כשאנחנו נפגשים הדינמיקה ביננו הרבה יותר מוצלחת מאשר בין לבין. משהו מאוד איטי קורה שם ולרגעים נדמה שלא קורה כלל עד שלפעמים אני חוזרת הביתה ותוהה אם אני רוצה לפגוש אותו שוב אבל בפגישות איתו הוא מתוק וקל. רגע לפני שיצאתי מהבית, התקשר אלכס. זו היתה הזדמנות לשאול אותו מיהו ובשבילו הזדמנות לשאול איך קוראים לי. שיחה משעשעת. קבענו לטייל עם הכלב היום בצהריים. אלף סימס לי באמצע הלילה שהוא עדיין מקווה להתעורר איתי. גם אני, חשבתי לעצמי באמצע הלילה ואחר כך חשבתי גם בבוקר, כשהתעוררתי במיטה שלי, לבד לבד. #תופרת בגדים לערב חג


*עינן פרל. חדש ויפה יפה

אין תגובות: