[את החלומות מעדיפה לשמור למציאות]

יום שני, 18 ביוני 2012

בדיעבד

אתמול נתקלתי בטעות בבלוג של אלף. מה הסיכוי שזה יקרה במקרה? אחד למליון. לא ידעתי שהוא בכלל כותב. פעם הוא אמר לי איך הוא היה קורא לבלוג שלו. חיפשתי משהו על הודו ומשהו תפס לי את העין. לא במקרה - פוסט שהיה קשור אלי. היה מוזר היה לקרוא אותו. איפשהו קיויתי שיש לו איזה עולם פנימי עשיר שהוא מסתיר מהעולם, אבל האמת העגומה היא שיש מעט הפתעות כאלה. עולמו הצר ריק להחריד, הוא עסוק בזיונים או בדרך להשיגם. את תפיסת עולמו ההזויה משהו שלו הוא שוטח גם על גבי הבלוג. בדיוק אותה אחת ששמעתי כבר בעבר, אולי טיפה יותר אותנטית. לפני כמה ימים הוא שלח לי הודעה לבוא לישון איתו צהריים. זו הזמנה ברורה לסקס שאולי הייתי מקבלת בשמחה בזמן אחר בכוכב אחר. התלבטתי אם לענות ובסוף החלטתי להיות הוגנת. כתבתי שאני במקום אחר ושאני מקווה ששלומו טוב. הוא ענה תשובה צינית וחזר מבחינתי לקופסה שהוא גר בה עשר דקות קודם לכן. מה בכלל מצאתי בו, אני תוהה. סקס טוב? האם זה באמת הספיק לי לכמעט חודשיים של תקשורת אינטנסיבית איתו? הוא איש ריק, מתוסבך, עמוס לעייפה בכשלים רגשיים וכלוא בתפיסת עולם ילדותית. על מה היינו מדברים חיים שלמים? קצת מפחיד להסתכל על דברים כאלו בדיעבד.

אין תגובות: